.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاصی شمال نیوز ؛
تحركات انتخاباتي مجلس نهم در نوشهر و چالوس
در حاليكه كمتر از يكسال ديگر به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي زمان باقيست و طرح انتخابات استاني در اين مرحله از انتخابات هنوز مورد مصوب نهايي قرار نگرفته است در برخي از شهرهاي استان مازندران كانديداهاي احتمالي براي تصاحب و نشستن بر صندلي سبز بهارستان از يكديگر گوي سبقت گرفتند.

در حاليكه كمتر از يكسال ديگر به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي زمان باقيست و طرح انتخابات استاني در اين مرحله از انتخابات هنوز مورد مصوب نهايي قرار نگرفته است در برخي از شهرهاي استان مازندران كانديداهاي احتمالي براي تصاحب و نشستن بر صندلي سبز بهارستان از يكديگر گوي سبقت گرفتند.





به گزارش شمال نیوز در نوشهر ،شنيده ها حاكي از آن است برخي از نامزدهاي مطرح احتمالي از حوزه انتخابيه شهرستانهاي نوشهر و چالوس مدت زيادي است به بهانه ها و طرق مختلف نشست هاي خانگي و عمومي خودشان را آغاز نموده اند.

دكتر انوشيروان محسني نماينده فعلي - قاسم احمدي لاشكي استاد دانشگاه - نعمت اله پوستين دوز مدير عامل گروه خودروسازي سايپا - سيدهاشم فاطمي چتن نماينده دولت و فرماندار فعلي - سردار اسحق صلاحي كجور معاون اسبق هماهنگ كنده فرمانده نيروي دريايي سپاه ،معاون وزير رفاه و تامين اجتماعي و رييس ستاد انتخاباتي دكتر احمدي نژاد در استان مازندران - سردار محمد رويانيان كجوري رييس سابق پليس راهور كشور و رييس فعلي سازمان مديريت سوخت حمل ونقل كشور از جمله چهره هاي مطرح اي براي رقابتهاي انتخاباتي سال آينده مجلس شوراي اسلامي خود را آماده كنند.

دكتر انوشيروان محسني كه نايب رييس كميسيون بهداشت و درمان و از جناح اصلاح طلبان و عضو فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي محسوب مي شود تا اين لحظه تحرك خاصي را از خود نشان نداده كه نشان از اقدامات تبليغاتي باشد و سعي در سر انجام رساندن وعده ها ي انتخاباتي خويش را دارد و نگاه ويژه اي نيز به نتيجه طرح استاني شدن برگزاري انتخابات نموده است .

قاسم احمدي لاشكي علي رغم آنكه فرماندار اسبق چالوس در دولت اصلاحات بوده است وبا طيف هايي ازجناح اصولگرايان نيز ارتباط نزديكي دارد به طور شفاف و علني از جناحهاي سياسي خاصي نامي نبرده است و سعي مي كند خود را مستقل از طيف هاي سياسي معرفي كند. وي درحال حاضر معاون دانشگاه هنر و معماري كمال الملك نوشهر است و برخي از صاحب نظران و شهروندان اقدامات يكسال اخير وي در دانشگاه مذكور در راستاي بزرگداشت از مقام اساتيد بزرگ فرهنگ و هنر كشور ازجمله جمشيد مشايخي و... جنبه تبليغات سياسي و جلب نظرات قشر جامعه فرهنگي و جوانان دانشگاهي و تحصيل كرده مي دانند.

نعمت اله پوستين دوز مدر عامل سايپا كه در دوره قبلي رقابتهاي انتخاباتي رقابت نزديكي با ساير كانديداها داشت اخيرا در مراسم افتتاح كارخانه توليد قطعات خودرو در زادگاهش مرزن آباد چالوس در جمع ياران ستادي اش كه به منظور استفبال از وي آمده بودند و در خواست حضور مجددش را در انتخابات داشتند به طور تلويحي نامزدي خودرا اعلام كرد .
همچنين شنيده شده وي در جمعي اعلام كرده درصورتي كه به عنوان مدير عامل سايپا براين مسند باقي بماند كانديداي انتخابات مجلس نخواهدشد.

سيدهاشم فاطمي چتن فرماندارنوشهر در دولت نهم و دهم كه در زمان مديريت مرحوم حاج علی كردان برسازمان فني وحرفه اي كشور مديركل فني وحرفه اي استان مركزي وسابق براين نيز فرماده بسيج گردان عاشوراي نوشهر نيز بوده است .
وي ارتباط زيادي با خبرنگاران واصحاب رسانه ها دارد و به چهره هميشگي رسانه ها به ويژه مطبوعات مازندان تبديل شده است.
اقدام فرماندار نوشهر دردستور تخريب ديوار حفاظتي بزرگترين باغ مهم و حياتي گياه شناسي (اكولوژي ) كشور و خاور ميانه در راستاي احداث راه دسترسي آسان ترانزيت كالا از بندر نوشهر به كمربندي و بالعكس كاهش بار ترافيكي شهر بازتابهاي متفاوت داخلي و حتي خارجي در سح افكار عمومي و رسانه اي پيداكرد.
همچنين مدتي است شنيده شده قراراست كه فرماندار نوشهر تغيير پيداكند.

سردار اسحق صلاحي كجور رييس ستاد انتخاباتي دكتر احمدي نژاد در مازندران كه بدنبال پيروزي آقاي احمدي نژاد در انتخابات رياست جمهوري انتظار آن مي رفت استاندار مازندران شود تا اين لحظه بدون پست دولتي مانده است و طي اين مدت در مراسمات و همايش ها ي مختلف نسبت به عملكرد طاهايي استاندار فعلي مازندران و همشهري خود بارها شديدترين انتقادا ت را به سياست هاي مديريتي وي ابراز داشته است.

سردار محمد رويانيان اهل كجور كه از دوران كودكي به همراه خانواده اش از صلاح الدين كلا ي نوشهر به تهران و سپس قم عزيمت نمودند كه سابقه و كارنامه درخشان مديريتي در ناجادارد و پس از بازنشستگي در سمت فرمانده پليس راهور كشور به دولت راه پيداكرد و در حال حاضر رياست سازمان مديريت سوخت حمل و نقل كشور را دارد به نظر مي رسد با توجه به حضور چهره ها ي سرشناسي هچون علی لاريجاني از حوزه انتخابيه قم شانس كمتري براي رقابت در اين حوزه را دارد در پی آنست شانس خود را از شهرستان هاي نوشهر و چالوس امتحان كند .
حسن خزایی پول- خبرنگار شمال نیوز در نوشهر و چالوس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

bigan 2 بهمن 1389
خوبه که اقای محسنی دیگه به خودشون زحمت ندن و هزینه نکنند.زیرا در طول 12 سال گذشته در بهبود وضعیت نوشهر و جالوس قدم محسوسی بر نداشته و همچنان این دو شهر در قهقرای عقب ماندگی دست و پا میزنند.و بداند که مردم دیگر گول وعده های پوچ وی را نخواهند خورد و در مقابل استفاده ار حقوق و مزایای نمایندگی در سه دوره گذشته,جز برای خودش و شاید برای افرادی خاص عملکرد مثبتی نداشته.زیرا اصل بر این است که در مقابل قبول مسئولیت,حداکثر حقوق و مزایای شایان توجه را گرفته و هرچه کرده,حداقل وظایفش بود ولی نکرده هایش را مدیدن موکلین است...خاوری
نا شناس 3 بهمن 1389
سلام در خصوص این خبر چند نکته حائز توجه است :
1- آقای فاطمی برای شرکت در انتخابات مجلس نهم حساب شده کار کرده ولی خداوند نقشه اش را به هم ریخت . متاسفانه استاندار و معاون سیاسی این را متوجه نیستند و ایشان را در سمت فرمانداری نوشهر نگه داشتند در روز قیامت باید پاسخگو ی این عمل خود باشند .
2- دکتر محسنی آدم اخلاقی و دلسوزی و سالمی هست ولی مشکل ارتباط با جریان فتنه و دیدار اخیرش قابل توجیه نمی باشد
3- سردار صلاحی گزینه خوبی است .....
4- قاسم احمدی و پوستین دوز اول بیایند موضع خودشان را روشن کنند بعد وارد گود شوند
5- رویانیان هم که از نوشهر نمی آید
آزادیان 4 بهمن 1389
واقعاَ دوران فرمانداری فاطمی ثابت کرد که صد رحمت به فرمانداران قبلی حد اقل اینکه با عنوان های ارزشی وارد نشده بودند و همین تجربه باید در نمایندگی هم استفاده گردد که به نا اهلان سپرده نشود چون دوران نمایندگی چهار سال است .
نا شناس 4 بهمن 1389
دم فاطمی گرم، هرکاری داره میکنه اما کسی از پسش برنمیاد! اینو میگن فرماندار!! تازه نماینده هم می خواد بشه؟!! اینو میگن فرماندار اصولگرا!! به همه چی می خوره جز اصولگرا!!
عبد اللهی 6 بهمن 1389
عملکرد آقای فاطمی باعث شده که رقیبان اصلاح طلب در نقد ایشان زیاد مشکل نداشته باشند . و همین خیانت بس است چون اعتماد به اصولگرایی در شهرستان نوشهر منفی شده است .
آینه 6 بهمن 1389
آقای صلاحی در جایگاه رییس ستاد انتخا باتی آقای رییس جمهور اقدام به باند سازی کرد .او به افراد جاهل وبیسواد میدان داد تا به دیگران تهمت وافترا بزنند وروز گارشان را سیاه کنند ایشان دلهای فرا وانی را ازردند بطور قطع رای نمی اورند زیرا
عملکرد نا صواب ایشان بر کسی پوشیده نیست اما حتما نامزد شوند تاعملا در یابند که :
بس دیده شنیدیم در این دیر مکافات هرکه با آل علی در افتاد بر افتاد
ضمنا اینه گناه نداره نشکنش خدتو بشکن اگه راست میگی/
یک همکار 6 بهمن 1389
اآقای خبر نگا ر مراسمات غلط است مراسم خودش جمع مکسر است لطفا درست بنویس واز فارسی پاسداری کن.
یک خواننده 6 بهمن 1389
چندیست که واجه ی مراسم توسط بعضی از خطبای محترم وگروهی از خبر نگاران ونویسندگان مفرد پنداشته شده و با افزودن الف ت ب آخر آن بقول خودشان آ ن را جمع می بندندوبه صورت مراسمات بکار می برند این کلمه اگر چه به صورت غلط مصطلح درامده اما بهتر است به هنگام ویرایش دقت شود تانگارش ان بصورت جمع در جمع که چندان زیبا وخوشاهنگ هم نیست نوشته نشود
aiv,kn k,aivd 28 تير 1390
به آقاي محسني بگوييد وارد حوزه انتخابات نشود چرا که ديگر نمي تواند با پول راي بخرد . اقاي محسني همان ضرر 200 ميليون توماني که از جيب مبارک براي خريد راي کرديد برايتان تجربه باشد . بماند از اينکه بعضي از آقايان هم به تو در زمينه مالي کمک زيادي کرده اند البته تو هم برايشان وام هاي ميلياردي فراهم کرده اي . منظورم همان 47 ميليارد تومان وام براي آن آقا است .آقاي محسني بهتر نيست که نيايي ؟
;کیا کجوری 21 شهريور 1390
چرا در مورد کاندبدای جوان و مردمی آقای محسن سام دلبری مطلبی نمی نویسید ؟نامبرده از چهره های مذهبی و دانشگاهی و فعال در عرصه های فرهنگی و عمرانی می باشد که در سرلوحه کار خود پیروی از ولایت فقیه و تحقق آرمانهای رهبری را قرار داده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.